TRAMITACIÓ LLICÈNCIES ESCOLARS
Ací teniu la informació per tramitar les llicències escolars per a la temporada 2021-22.
Per a poder participar en Les competicions escolars tant de pista com de cros, cal tramitar les llicències escolars dels/de les atletes ALEVINS (2011-12), INFANTILS (2009-10) i CADETS (2007-08).
El preu d'aquestes llicències estan incloses en el preu de la quota anual i per a tramitar aquestes llicències, els pares/mares/tutors han de realitzar les següents gestions:
1.- Realitzar la inscripció telemàtica per mitjà de l'enllaç de la web de larabosa.es
2.- Realitzar l'abonament de la quota per transferència bancària al compte del club, que consta en l'enllaç anterior, fent també constar el nom del xiquet/a en el concepte.
3.- Imprimir, emplenar i signar per l'atleta i pare/mare/tutor el següent document de LLICÈNCIA i a continuació el següent document d'acceptació del PROTOCOL COVID-19 i lliurar-los en la seu del club a peu de pista o a l'entrenador/a (fes clic en cada paraula per poder accedir als documents).
4.- Si l'atleta és infantil o cadet, s'ha d'enviar al correu c.a.larabosa@gmail.com una fotografia del DNI per davant i una altra per darrere realitzada amb el telèfon mòbil o altre dispositiu electrònic (cada cara del DNI ocuparà tota la pantalla).
5.- Enviarà al correu c.a.larabosa@gmail.com una fotografia tipus DNI de la cara de l'atleta (la fotografia ocuparà tota la pantalla i NO SERVIRÀ UNA FOTOGRAFIA D'UNA ALTRA FOTOGRAFIA).
És imprescindible realitzar tots aquests passos per a la tramitació de les llicències escolars al més aviat possible ja que aquests tipus de tràmits amb la Federació es realitzen de manera grupal.
El Club no es farà responsable si els/les atletes no poden competir en les competicions per no tenir les llicències tramitades a temps.
El Club